mLegitymacje

W związku z zawarciem porozumienia z Ministerstwem Cyfryzacji informujemy, że w naszej szkole można aktywować mLegitymację szkolną. mLegitymacja to legitymacja szkolna w telefonie będąca częścią aplikacji mObywatel. Jest bezpiecznym, nowoczesnym i bezpłatnym narzędziem, które – identycznie jak papierowa legitymacja - poświadcza uprawnienia uczniów do ulgowych przejazdów kolejowych, czy autobusowych. Mobilną legitymację może otrzymać każdy uczeń, któremu wcześniej wydano tradycyjną wersję dokumentu. Okres ważności mLegitymacji jest taki sam jak okres ważności wydanej wcześniej wersji papierowej. Aby uruchomić mLegitymację szkolną należy:

  • posiadać telefon z systemem operacyjnym Android w wersji co najmniej 6.0
  • złożyć wniosek do dyrektora szkoły o wydanie mLegitymacji (do pobrania na stronie szkoły bądź w sekretariacie)
  • dostarczyć zdjęcie legitymacyjne do sekretariatu szkoły
  • pobrać Aplikację mObywatel, potwierdzić regulamin
  • po otrzymaniu ze szkoły kodu aktywacyjnego uruchomić System na urządzeniu.

Wniosek o wydanie mLegitymacji